måndag 23 januari 2017

{Bloggen byter namn!}

 
 
Nu är det dags för lite förändringar här på bloggen! Som rubriken skvallrar om, så byter bloggen namn! Hädanefter heter den "Idas Söta". Ska jag vara helt ärlig så har jag aldrig gillat "Chokladsockerkaka". Känns ju jättemärkligt och näst intill pinsamt att svara med det när någon frågar vad bloggen heter! "Idas Söta" känns bättre, det är kortare och berättar vad det handlar om.
 
Det känns passande att ge bloggen en liten nystart med nytt namn just nu, då jag återigen har börjat blogga lite mer regelbundet. Efter en ganska lång period då framför allt tiden har saknats, så finns nu både tid och lust att baka och blogga!
 
Sen är det ju det här med er läsare. Jag gissar att väldigt många har försvunnit under den här glesa, oregelbundna tiden som varit.  Har jag några kvar? Ni kan väl bara säga hej i kommentarsfältet i så fall! :) Är det några nya som hittat hit så får jag passa på att hälsa er varmt välkomna! Jag antar att namnbytet dessutom kommer innebära att jag tappar ytterligare några läsare, då även adressen ändras. Jag gissar att det blir knasigt med befintliga länkar och så. Jag lär dessutom rasa i alla sökmotorer.  Men om ni vill får ni mer än gärna hjälpa till att sprida bloggen! Dela gärna på Facebook eller tipsa om mitt konto på Instagram. Det skulle göra mig jääätteglad!
 
Har ni några önskemål om vad ni vill se på bloggen?  Kommentera gärna :)
 
Så där ja, då var det sagt. Hoppas att ni vill följa med mig på mina fortsatta bakäventyr!
 
Kram på er!
/Ida
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar