fredag 5 juli 2013

Sommarhälsning från Dansukker


 
Alldeles före midsommar fick jag ett fint inslaget paket i brevlådan från Dansukker! Paketet innehöll en jättefin bok med recept och fina somriga bilder på sylt, saft, marmelader och bakverk som man kan göra med våra härliga svenska bär. "Sommar året runt" heter den och då den är producerad för Dansukker innehåller den även en massa intressanta fakta om socker i alla dess former. Jag är en riktigt illa däran bak/kokboksknarkare (Adlibris får nog in en betydande del av sin omsättning från mig), så jag blev riktigt glad för boken! Det är inte första gången Dansukker är snälla mot mig, jag blir fortfarande lite lycklig när jag tänker på den härliga pressträffen jag blev bjuden på förra året, herregud vilka bakverk jag fick smaka :)



Stort tack till Dansukker för den fina boken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar