söndag 19 december 2010

Det kom ett paket...


..fullt med härliga produkter från Garant! Garant är ett relativt nytt märke på marknaden och de har allt möjligt i matväg; frukt och grönt, chark, mejeriprodukter, kryddor, pasta, nötter och framför allt: bakprodukter! Jag har länge använt deras ekologiska ägg när jag bakar och har med tiden upptäckt att de har ett väldigt brett och bra sortiment som kan användas i bakning. Kan dessutom nämna att de har väldigt bra ekologiska produkter och det gillar vi! Jag blev naturligtvis jätteglad när de ville sponsra mig med ett paket med bakprodukter! Så i fredags hämtade jag ut ett paket innehållande: havregryn, ekologiskt vetemjöl, vetemjöl special, rågsikt, kakao, bakpulver, vaniljsocker, russin, riven kokos, mandelspån, hackade hasselnötter, potatismjöl, våffelmix, vanilj & rabarberte, masala chaite och bruschettamix. Tusen tack till Garant för det generösa paketet! Nu har jag produkter som räcker till både julgodis, julbak och lite till! Det ska bli jättespännande att testa alla härliga saker :)

1 kommentar:

  1. Vilket roligt paket! Faktiskt aldrig hört talas om detta märke!

    SvaraRadera